بزرگ ترین مشکلات خودرو دوگانه سوز چیست ؟

menuordersearch
binayadak.ir
بلاگ
۱۴۰۱/۷/۴ دوشنبه
(2)
(0)
بزرگ ترین مشکلات خودرو دوگانه سوز چیست ؟
بزرگ ترین مشکلات خودرو دوگانه سوز چیست ؟

از تیتر موضوع کامل مشخص است که قرار است ما در مورد چه موضوعی برای شما مقاله بنویسم بنظر شما بزرگ ترین مشکلات خودروهای دوگانه سوز چیست ؟ آیا سوار شدن این ماشین ها برای مشتری های مورد نظر به صرفه است؛ اما خب واقعیت ماجرا چیز دیگری است در زمانی که شما این دسته ماشین ها برای روزمره خود خریداری میکنید یک سری مزایا و معایبی را قطعا برای خریداران این دسته از مشتریان دارد, یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که مشتریان با آن بصورت جدی مواجه می‌شوند مشکلات مکانیکی است؛ که متاسفانه برای موتور خودرو به وجود می‌آید و هزینه های زیادی را برای خریداران به وجود می‌آورد.

اما این مشکلات بصورت دوره ای برای ماشین های دوگانه به وجود می‌آید و هزینه و تهیه قطعات ماشین های دوگانه سوز بسیار بالا است و اگرنیاز داشته باشید بصورت روزانه از این دسته ماشین ها برای رفت وآمد خود استفاده کنید شاید کار مقرون به صرفه ای نباشد ما تمام توصیه اینکه اگر شرایط مالی مناسبی را دارید این ماشین ها را تهیه کنید به دلیل اینکه خرج موتور این ماشین ها بسیار بالا است. اما خب این موضوع شما در نظر بگیرید که هزینه ای مصرف ماشین نسبت به ماشین های بنزینی کاملا نصف است و برای کمتر شدن هزینه ها بهترین گزینه برای مشتریان است.

سایش شدید بخش های موتور ماشین !!

مهم ترین موضوعی که باعث می‌شود که باعث خرابی موتور این ماشین ها شود فشار دمای ماشین است که بخصوص در تابستان و بهار فشار بسیار زیادی را به موتور ماشین می‌آورد و باعث خرابی موتور ماشین هرچند ماه می‌شود. واگر سرسیلندر ماشین خشک باشد می‌تواند به موتور ماشین آسیب های جبران ناپذیری را وارد کند پس باید به تمام موارد توجه کنید که به موتور ماشین دوگانه سوز مورد نظر شما فشار زیادی وارد نشود.

اما اگرماشین خود را بصورت دوره ای تقویت کنید به هیچ عنوان به سرسیلندر های ماشین آسیب های شدیدی وارد نمی‌شود.

ما تمام سعی میکنیم به بهترین راه حل را برای حل این موضوع به شما ارائه دهیم؛ لطفا این بخش مقاله را با دقت بالایی مطالعه کنید و می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی کند؛ اما اگر بتوانید سرسیلندر های ماشین خود را از جنس خوب را انتخاب کنید؛ می‌توانید از هزینه های که قرار است در اینده برای شما پیش بی آید بصورت جدی جلوگیری کند.

حتما کسانی که خودوررا بصورت تازه خریداری میکنند ؛ برای رفع مشکل سوپاپ خود حتما از گاز خشک در اوایل استفاده کنند؛ و بصورت جدی تا می‌توانید از سامانه هیدرولیکی محرک برای سوپاپ های خود استفاده کنید.

در چه زمانی واشر سرسیلندر می‌سوزد ؟

این مساله احتمالا برای شما پیش آمده باشد؛ بزرگ ترین مشکلات خودرهای دوگانه سوز است؛ در زمانی که واشر سرسیلندر به بخش های واسط میان بلوک سیلندر بصورت مدام برخورد کند, می‌تواند آسیب های جدی را به موتور ماشین وارد کند. و این دو بخش را بصورت کامل و با احتیاط بالای از آن نگهداری کنید.

تمام واشرهای سرلیندر ها بصورت روزانه همواره در معرض خراب شدن می‌باشند؛ به دلیل اینکه در معرض دمای بسیار شدیدی بخصوص در زمان های تابستانی هستند؛ و هرگونه گرمای و ضربه ای باعث می‌شود که سرسیلندرهای ماشین مورد نظر شما بصورت جدی آسیب شدیدی وارد شود.

وباعث کاهش قدرت موتور شود و می‌تواند این مسالله که خیلی ها به آن توجه ندارند در فصل تابستان شما درخیابان و کوچه ها بزارد و همین امر می‌تواند اسیب شدید موتور را بیشتر کند.

تمام خودروهای دوگانه سوز نسبت به ماشین های بنزینی با این مشکل بزرگ مواجه می‌شوند؛ و میتواند به واشر سرسیلندرها اسیب شدیی وارد کند.

 

دربخش های قبلی مقاله بصورت کامل به آن پرداخته شد که به هیچ عنوان نمی‌توانید دمای احتراق ماشین را کاهش دهید؛ اما می‌توانید از انتقال دما به موتور ماشین جلوگیری کرد اما چگونه این فرایند باید انجام شود ؟ باید تا جای که می‌توانید میزان دمای موتور ماشین را کاهش بدیم بخصوص در فصل های گرم تابستانی و اب خنک برای موتور خود تا می‌توانید استفاده کنید تا بتواند دمای که قرار است؛ به وجود بی آید برای ماشین بصورت جدی از آن جلوگیری کند.

بزرگ ترین تفاوت بین خودروی دوگانه سوز و پایه چه مواردی است ؟

از اسم مدل ماشین کاملا مشخص هست در تمام ماشین های دوگانه سوز یک گانه آن بصورت بنزینی است و اگر کسی در زمانی بخواهد می‌تواند ازبخش بنزینی ماشین برای مصرف سوخت ماشین استفاده کند؛ واگر بخواهید میتوانید تنظیمات ماشین را طوری تغییر دهید که بصورت همزمان از دو سوخت ماشین برای مصرف ماشین بصورت روزانه استفاده شود.

اگر نیاز دارید که تغییر سوخت دهید حتما به این موارد توجه کنید که برای تغییرسوخت باید تنظیمات ماشین را از بخش ای سی یو را بصورت کامل تغییرات آن را بر روی ماشین اعمال کنید.

بطوری قطعی میتوانیم به شما بگویم که تمام ماشین های گاز سوز که در شرکت ها و کارخانه ها بر روی ماشین ها قطعات مورد ن

ظر بارگزاری می‌شود؛ بصورت کامل فابریک است؛ و از بهترین قطعات برای این دسته ماشین ها استفاده می‌شود؛ و تمام این قطعات طوری طراحی شده تا بتوانند سوخت ماشین بهتری را مشتریان این دسته از این ماشین ها تجربه کنند.

درزمانی که این محصولات در کارخانه ها تولید آن بصورت کامل انجام می‌شود؛ تمام مشکلات آن برطرف می‌شود ؛ و به هیچ عنوان مشکلاتی که ازقبیلی در نسخه های قبلی این ماشین وجود دارد را نداشته است؛ و تمام مشکلات آن کامل برطرف شده است. و بهترین سیستم خنک سازی موتور برای ماشین های دوگانه سوز بارگزاری شده است.

بزرگ ترین تفاوت بین ماشین های دوگانه سوز شرکتی با دستی چه مواردی است ؟

در ادامه ای مقاله ما سعی میکنیم تفاوت های را برای شما مثال بزنیم که بزرگ ترین تفاوت این دو دسته ماشین را بصورت کامل متوجه آن بشوید. پس با ما همراه باشید. درحال حاضر تمام خودروهای پژو 206 که بصورت دوگانه و از کارخانه فابریک تولیدات آن کامل انجام می‌شود؛ تمام قطعات موتور بصورت دیفالت از 5800 اسب بخاردر هردقیقه درآن به کار رفته شده است.

دراین مدل ماشین ها به هیچ عنوان شما افت موتور ماشینی نخواهید داشت؛ واین مدل ماشین ها بصورت کاملا هوشمند تولیدات در سطح انبوه ای انجام شده است. و اگر این ماشین ها مستفیم از کارخانه دریافت نکنید این امکان وجود دارد؛ درزمانی که درحال سوخت گیری برای ماشین خود می‌باشید؛ این امکان بصورت 100 درصد برای شما وجود دارد که موتور سوخت شما سریع خراب شود و ضرهایی مالی جبران ناپذیری را برای شما تحمیل کند پس حواستان کامل باشد از چه جای ماشین خود را درحال تهیه می‌باشید.

مزایای خودروهای دوگانه سوز چیست ؟

شاید درذهن شما این سوال به وجود بیاد که چرا مردم خودروهای دوگانه سوز را انتخاب می‌کنند و حتی خیلی از افراد درجریان این موضوع هستند؛ که چه مشکلاتی این ماشین ها دارند اما بازهم از خرید این دسته ماشین ها به هیچ عنوان منصرف نمی‌شوند ؛ بنظر شما علت این موضوع چیست ؟ تقریبا اگر بخواهیم دقیق تر این موضوع را بررسی کنیم یکی از علت های اصلی تهیه ماشین های دوگانه بخواطر کم مصرف بودن میزان سوخت آن است ؛ درزمانی که شما بزنین میزنید و گاز میزنید درزمانی که حالت ماشین را بصورت گازی قرار می‌دهید حداقل می‌توانید مسافتی بیش از 200 کیلومتر را طی کنید بدون اینکه به ماشین خود سوختی را تزریق کنید؛ اما در ماشین های بنزینی جریان کامل متفاوت است؛ که اگر مصرف سوخت برای شما هزینه های زیادی را ایجاد می‌کند به شما پیشنهاد می‌شود که ماشین های دوگانه سوز را برای مصرف روزانه خود انتخاب کنید.

چرا استفاده از گازمایع به این قدر خطرناک است!!!

در مورد تمام خودروهای سی ان جی این موضوع بصورت کامل صدق می‌کند؛ حتما در زمانی که خودرویی را که تازه خریداری کرده اید به آن توجه کرده اید؛ حتما و حتما گازسوز ماشین باید برای کارخانه باشد و هولگرام آن و برچسب کارخانه بصورت کامل بر روی آن باید هک شده باشد؛ اگر تمام این موارد رعایت شده باشد استاندارهای جهانی رعایت کرده است.

وتمام افرادی که ماشین ها بصورت غیرقانونی گاز سوز را انجام می‌دهند کاملا غیراستاندارد تمام این موارد انجام می‌دهند؛ و سالانه خیلی از افراد به دلیل بی توجهی به این موضوع جان خود را بصورت کامل از دست می‌دهند هم خطر مالی دارد و هم خطر جانی برای افراد ایجاد می‌کند پس اگر برای خودتان ارزش قاعل هستید؛ به این موارد توجه ویژه ای داشته باشید.

چرا گاز نسبت به بنزین بصورت خشک کار می‌کند ؟

طبق بررسی های که انجام شده تمام خودروهای گاز سوز نسبت به خودروهای بنزینی بصورت خشک کار می‌کنند؛ به این دلیل اینکه درزمان حرکت ماشین به تمام سوپاپ و سرسلیندرهای ماشین فشار زیادی وارد می‌شود؛ بهترین حالت را کارشناس اعلام کرده اند که ماشین مورد نظر بصورت دوگانه سوخت مصرف کند تا این موضوع فشار به سرسلیندرهای ماشین بصورت قابل توجهی کاهش پیداکند.

اگر این موضوع را بصورت کامل رعایت کنید میتواند به تمام قطعات خودرو عمر بیشتری را بدهد.

و اگر ماشین خود را حالت گازی قرار دهید در زمانی که کولر ماشین را استفاده می‌کنید؛ می‌تواند آسیب های جبران ناپذیری را به قطعات ماشین مورد نظر وارد کند. و هزینه های زیادی را برای راننده ایجاد کند.

اولیت دوگانه سوز ماشین ها با چه ماشین های است ؟

اگر بخواهیم برای شما صادقانه این بخش مقاله را کامل کنیم تقریبا 50 درصد از بخش های گازی ایران بصورت کامل خالی است؛ بعد از اینکه قیمت بنزین بصورت کامل افزایش پیدا کرد؛ خیلی ها تریجح دادند که ماشین های خود را دوگانه سوز کنند که هزینه های زیاد بزنیینی خود را کاهش دهند.

طبق بررسی های که ما انجام داده ایم اولیت با ماشین های نیسان و کامیون ها و کامیونت ها است که به دلیل اینکه این دسته از افراد بصورت کامل شغل این افراد است؛ و اگر بخواهیم اولیت را با اشخاص دیگری قرار دهیم به این دسته افراد اجحاف شده است. و اگر بخواهید ماشین خود را بصورت قانونی دوگانه کنید باید درخواست خود را بصورت کامل ثبت کنید پس از اینکه کارشناس سوخت درخواست شما را بررسی کرده اند؛ با شما تماس میگیریند و شرایط دوگانه سوز شدند ماشین را به شما اعلام میکنند.

سخن پایانی: تیم حرفه ای ما بصورت شبانه روزی در تلاش است؛ تا بتواند افرادی از جامعی را بصورت کامل اگاه سازی را انجام دهد؛ و بتوانیم به مردم کشورخودمون اعلام کنیم که اگر بخواهید ماشین های خود را دوگانه سوز کنید چه مشکلاتی را قرار است؛ با آن مواجه شوید ؛ و یک مثال قدیمی است, صدای دوهول از دور خوش است؛ این مورد برای ماشین های دوگانه سوز کاملا صدق می‌کند؛ امیدوارم توانسته باشیم بهترین مقاله را در این حوزه را برای شما تهیه کرده باشیم ؛ منتظر مقاله های بعدی ما باشید خدانگهدارتون.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر


مشهد - بولوار هاشمیه 65 - پلاک 38- واحد 5 - صدقی

telegramwhatsuppinterest
7 روز ضمانت بازگشت7 روز ضمانت بازگشتضمانت اصل بودن کالاضمانت اصل بودن کالاتحویل اکسپرستحویل اکسپرس
تصویر پروانه کسب
logo-samandehi
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.