قوانین

menuordersearch
binayadak.ir
(7)
(0)
قوانین


قوانین فروشگاه بینایدک
فروشگاه اینترنتی بینایدک با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران عزیز درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران محترم ارائه نماید. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های فروشگاه اینترنتی بینایدک قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و شماره موبایل برای اشخاص حقیقی لازم است.

 

مدت زمان تحویل کالا چقدر است؟

مدت زمان تحویل کالا در فروشگاه بینایدک ،شهرستان مشهد حد اکثر 24 ساعت و دیگر شهرها حد اکثر 5 روز کاری است.( روزهای جمعه و روزهای تعطیلی قید شده در تقویم جزء روز کاری محسوب نمیشوند.)

 

آیا می‌توانیم محصول خریداری شده را مرجوع کنیم؟

بله، تمامی سفارشات خود را می‌توانید بنا بر هر دلیلی تا 7 روز کالا‌های خریداری شده خودتان را مرجوع کنید. به یاد داشته باشید که سفارش خود را باید با وضعیت اولیه (قبل از استفاده) مرجوع نمایید. قبل از هر اقدامی برای مرجوعی کالا و هماهنگی بیشتر حتماً با کارشناسان بینایدک تماس بگیرید.(در صورت مرجوعی کالا، هزینه برگشت کالا بر عهده کاربر و مشتری است.)

 

آیا محصولات به سراسر ایران ارسال می‌شود؟

بله، تمامی سفارش‌ها به سراسر ایران توسط شرکت ملی پست ایران و شرکت های حمل و نقل بین شهری ارسال می‌شود.

 

نحوه پرداخت هزینه به چه صورت است؟

نحوه پرداخت هزینه بینایدک به صورت آنلاین (درگاه پرداخت ملت ) و یا کارت به کارت است.

 

مرجع حل اختلاف خریدار و فروشنده سایت بینایدک.

در صورت بروز هرگونه اختلاف در رابطه ی بین خریدار و فروشنده، مورد اختلاف توسط کمسیون فضای مجازی استان خراسان رضوی _مشهد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

پشتیبانی فروشگاه بینایدک به چه صورت است؟

نحوه ی پشتیبانی و خدمات پس از فروش در فروشگاه اینترنتی بینایدک از طریق : 1-تماس با شماره 09151109276 و از خدمات پشتیبانی اعم از مشاوره برای خرید، شرایط ارسال و ثبت سفارش تلفنی بهره مند گردید. 2- چت واتساپ : شما میتوانید از طریق پیام متنی و یا صوتی با تیم پشتیبان بینایدک در تماس باشید.


مشهد - بولوار هاشمیه 65 - پلاک 38- واحد 5 - صدقی

telegramwhatsuppinterest
7 روز ضمانت بازگشت7 روز ضمانت بازگشتضمانت اصل بودن کالاضمانت اصل بودن کالاتحویل اکسپرستحویل اکسپرس
تصویر پروانه کسب
logo-samandehi
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت بر روی هر کدام از اکانت های پشتیبانان ما که میخواهید کلیک کنید.